Мистик - получение эпического оружия — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
(Героические задания)
Строка 6: Строка 6:
 
* Навыки сбора, рубки леса и добычи руды не ниже 340
 
* Навыки сбора, рубки леса и добычи руды не ниже 340
  
==Героические задания==
+
== Героические задания ==
#{[[Спящий камень: Видение Первого]]
 
#[[A Sleeping Stone: Dark Enlightenment]]
 
#[[A Sleeping Stone: Restoring Valor]]
 
#[[A Sleeping Stone: Great Beasts]]
 
  
==Эпическое задание==
+
Стартер находится в тюрьме [[Себилис|Себилиса]]. Поговорите с [[Террус|Террусом]] {{loc|-73|-131|122|}} для получения "Оборванной страницы заметок Терруса".  Вы должны знать [[Сафирианский]] язык, чтобы иметь возможность поговорить с Террусом.
#{{Quest|Awakening the Cudgel}}
+
 
 +
После разговора с Террусом отправляйтесь в [[Кунзарские Джунгли]] и возле [[Город Туманов|Города Туманов]] убейте "[[Уставший дух|уставшего духа]]" (бродит возле точки  {{loc|-429|142|-833|}} для получения сундука с покрытым рунами камнем. Изучите камень для того, что получить задание "Спящий камень".
 +
 
 +
После того, как вы получите задание, направляйтесь в [[Рука Терена|Руку Терена]] в [[Килонгские Равнины|Килонгских Равнинах]] и поговорите с [[Холлен, Сведущий в рунах|Холленом, Сведущим в рунах]]. Он ожидает вас в [[Зал Убеждения|Зале Убеждения]] {{loc|1973|488|-709}}.
 +
 
 +
== Спящий камень: Видение Первого ==
 +
#Отправляйтесь в [[Пермафрост]] и войдите в комнату Леди Вокс, после чего сразу поворачивайте налево и продолжайте идти пока не достигните комнаты с гигантскими статуями и столом с огромным рогом в центре, а в углу вы увидите табличку {{loc|172|3|-394|}}, которую нужно забрать.
 +
 
 +
''(Для выполнения следующего шага вам потребуется знание [[Халасианский|Халасианского]] языка, а также навык [[Добыча руды|Добычи руды]] 340+)''.
 +
 
 +
#Теперь вы должны починить ее. Отправляйтесь в [[Горы Батчерблока]] и поговорите с [[Граннин Медный кулак|Граннином Медным кулаком]] {{loc|-250|211|-83}}, который затем попросит вас принести 10 пригоршней пирокластического песка, который добывается из руды в кунарке. Как только добудете все 10, возвращайтесь к Груннину. После того, как он починит табличку, изучите ее.
 +
 
 +
#Отправляйтесь в [[Осколок Страха]] и убейте [[Глаз Туле]], с которого выпадет окутанный духом глаз. Подберите глаз и ступайте в [[Великий Фейдарк]] к мосту в местечке {{loc|-53|-10|71}}. Выберите себя в качестве цели и используйте окутанный духом глаз, чтобы очистить его и получить Глаз Тальгера. 
 +
 
 +
== Спящий камень: Кости пропащих ==
 +
#Отправляйтесь в [[Ярсатские Пустоши]] и поговорите с покровительницей стаи духом волка [[Шул’да]] в {{loc|769|-21|623|uid=34662}} (не забудьте активировать способность ультрафиолетового зрения, правым щелчком по глазу Тальгера, чтобы увидеть дух волка). Шул’да даст задание - Спящий камень: Кости пропащих. Вам нужно освободить духов, возвращенных из мертвых в облике скелетов, в различных частях Кунарка. Чтобы освободить дух, убейте скелета и поприветствуйте духа, появившегося на его месте. Количество духов, которое вас попросят освободить всегда различно, но, по меньшей мере, необходимо убить по 25 скелетов в каждой локации. Порядок прохождения локаций не важен.
 +
*Первая локация: [[Ярсатские Пустоши]], у [[Корона Венрила|Короны Венрила]] {{loc|11|-138|-246|uid=36941}}
 +
*Вторая локация: [[Кунзарские Джунгли]] возле Лагеря Риит {{loc|364|-113|914|uid=33608}}
 +
*Третья локация: [[Замок Карнора]]''' {{loc|-10|-57|135}}.
 +
 
 +
После освобождения достаточного количества духов возвращайтесь к Шул’де в Ярсатские Пустоши (не забудьте включить ультрафиолетовое зрение правым кликом по глазу). Она отправит вас поговорить с Холленом, знатоком рун, в [[Рука Терена|Руке Терена]], который, в свою очередь, попросит вас переговорить со стариком [[Такк|Такком]] из [[Булыжный Двор|Булыжного Двора]].
 +
 
 +
== Спящий камень: Тени ==
 +
#Идите в [[Антоника|Антонику]] к [[Расколотый Дол|Расколотому Долу]]. Кликните на камне, ведущем в зону, и выберите Скрытая Долина из списка доступных зон. Вы тут же окажетесь в зоне в компании 80-х героиков. Аккуратно убейте 6 духов (при должном умении они убиваются соло). Никаких других мобов убивать ненужно. Повесьте на себя невидимость и идите к центру каменного круга, выберите точку, где вы достаете до алтаря и рядом будет наименьшее количество мобов. Используйте заклинание "[[Духи]]", это снижающее ненависть заклинание, работающее по площади и одновременно усыпляющее врагов на 5 секунд, в этот момент кликните на алтаре. После, возвращайтесь к старику Такку в Булыжный Двор.
 +
 
 +
9. '''[[Graystone Yard]]:''' ''Grandfather [[Takk]]'' sends you on a mission to speak to three ''"True Spirits"'' (each with its own separate quest), but in order to get to them you have to reach their private spiritual plane. To do so you must find the altar to zone into "[[A Spiritual Pocket]]" somewhere on Norrath (See Each of the Following Quests for where those Altars/Spiritual Pockets Are).  Grandfather [[Takk]] takes your [[Eye of Thalger]] while you are talking; you won't need it for next few steps.  The next three tasks can be requested concurrently and completed in any order.
 +
 
 +
== [[A Sleeping Stone]]: Dark Enlightenment ==
 +
 
 +
1. '''{{Zone|Everfrost|}}''': The first True Spirit is {{NPC|Hulgren|}}, Spirit of Wisdom. His altar can be found in {{Zone|Everfrost|}} at {{loc|-225|5|-353}}, near the stags and numbfoots.
 +
 
 +
2. Hulgren sends you to find an ancient tome located somewhere in {{Zone|Kunark|}}. After killing the final name in {{Instance|Charasis: Vault of Eternal Sleep|}} you will find the update (a large book) in the trap to the right (if leaving the room) of the chamber door.  You '''must be able to speak  {{Quest|The_Whispers_of_Death|Death's Whisper|}} to pick up the tome.''' (*Note: You can harvest the tome without clearing the zone. On Nov 1, 2009, I went in and just cleared trash to the correct pit and got my update.)
 +
 
 +
3. After this you have to go back to the altar in {{Zone|Everfrost|}} and report your success.
 +
 
 +
4 Go to the {{Zone|Kylong Plains|}} and locate the rare quest node ''"[[a branch of spiritwood]]"'' which looks similar to an ordinary wood node, but will be labelled "a branch of spiritwood". To harvest the [[a branch of spiritwood|spiritwood]], your [[foresting]] skill needs to be 340+.  If you have a crafter level of 44 or higher, the node can be tracked using the [[Gnomish Divining Rod]]. (The rod may be purchased on the broker).  ''Note:  The Divining Rod MUST be used by the mystic; the node cannot be located via tracking by another character.''
 +
 
 +
Known locations include:
 +
* In the woods near the [[Fens of Nathsar]] zoneline {{loc|-1498| 14| -362}}, {{loc|-936|40|-839}}, {{loc|-1104|11|-397}}, {{loc|-1606|25|-570}} {{loc|-805|38|-347}}
 +
*Near [[Brakthyr's Post]] {{loc|280|76|-924}} and {{loc|320|106|-1029}}
 +
*{{loc|-64|31|-414}}
 +
*{{loc|-164|37|-388}}
 +
*{{loc|963|49|-455}}
 +
*{{loc|-262|61|-27}}
 +
*{{loc|-1684|49|-231}}
 +
*{{loc|-22.80|30.38|-682.59}} Near [[Krassik Gateway]]
 +
 
 +
== [[A Sleeping Stone]]: Restoring Valor ==
 +
 
 +
1. '''{{Zone|The Thundering Steppes|}}''': The second True Spirit is {{NPC|Rel'dekk|}}, Spirit of Preservation.
 +
His altar can be found in {{Zone|The Thundering Steppes|}} near {{loc|475|-1|740}}, not far from the crater mine.
 +
 
 +
2. Rel'dekk sends you to {{Zone|Stormhold|}}, to a special instance of the {{Instance|Tomb of Valor|}}, {{Instance|The Defiled Tomb of Valor|}}  {{loc|-14|-24|-43}}. Zone into the instance and kill the 8 defilers (level 80^^ heroics), the named {{Named|Serrin Trelmist|}} (level 82^^^ heroic) and click the 8 sarcophagi to complete the quest. 
 +
 
 +
*'''Any companions lower then level 80 will not be able to zone into the Defiled Tomb of Valor instance.'''
 +
* Invis before zoning in, otherwise the adds will attack members while you are still zoning.
 +
* Be aware that {{Named|Serrin Trelmist|}} heals himself every time he receives melee damage.  Each melee hit heals Serrin for 2% of his health, use ranged and spell attacks to defeat him. The tank should turn auto-attack off (disengage the icon)and taunt only.
 +
* {{Named|Serrin Trelmist|}} is immune to root
 +
* {{Named|Serrin Trelmist|}} seems to cast a non-curable (no icon) charm that prevents affected characters from doing anything useful
 +
 
 +
3. Return to {{NPC|Rel'dekk|}}. He then sends you to find "[[a stalk of earthvine]]" located in {{Zone|Kunzar Jungle|}}, which randomly spawns in the zone. It looks like any other root node, but has a major sandy coloured dust cloud around it that is easy to see from distance.  To harvest the [[a stalk of earthvine|earthvine]], your [[gathering]] skill needs to be 300+. The [[Gnomish Divining Rod]] may be used to locate the node (min. crafting level 44). ''Note:  The Divining Rod MUST be used by the mystic; the node cannot be located via tracking by another character.''
 +
 
 +
Known [[a stalk of earthvine|earthvine]] locations and suggested order/route:
 +
Begin at Village sokokar stn either by flying there or by direct port by using the guild hall portal druid.
 +
*{{loc|-26|97|-336}}
 +
*{{loc|9|119|-283}}
 +
*{{loc|-200|120|-600}}
 +
*{{loc|-300|150|-600}}
 +
*{{loc|-258|128|-724}}
 +
*{{loc|-393|144|-626}}
 +
*{{loc|-55|103|-588}}
 +
*{{loc|565|65|-393}}
 +
*{{loc|685|69|-565}}
 +
*{{loc|750|36|-48}} West of Jinisk
 +
Go to Jinisk sokokar stn and fly to Murkdweller's stn.
 +
*{{loc|457|0|589}}
 +
In the very likely event you don't find the earthvine on the first run, fly back to Jinisk, reverse the order by working back up the location list and repeat.
 +
 
 +
== [[A Sleeping Stone]]: Great Beasts ==
 +
 
 +
1. '''{{Zone|The Feerrott|}}''': The third True Spirit is {{NPC|Grossh|}}, oldest of the three. His altar can be found in {{Zone|The Feerrott|}} at {{loc|-609|-2|158}}, near the {{POI|Altar of the Four Canons}}.
 +
 
 +
2. Grossh sends you to gather the claws of four different creatures of [[Kunark]]:
 +
 
 +
# '''{{Zone|Karnor's Castle|}} ''': The first claw can be found on a {{Monster|Spiritwracked Drolvarg|}} in {{Zone|Karnor's Castle|}} {{loc|-136|-42|52}}. It is to be found on the upper level in the furthest corner of the battlements.
 +
# '''{{Zone|Fens of Nathsar|}}''': The second claw can be found on a {{Monster|Spiritwracked Sokokar|}} in the {{Zone|Fens of Nathsar|}}. (it roams between {{loc|-2096|43|1518}} and {{loc|-2415|-84|1437}}.
 +
# '''{{Quest|Jarsath Wastes|}}''': The third claw can be found on a {{Monster|Spiritwracked Drake|}} in {{Quest|Jarsath Wastes|}} {{loc|-2157|204|1442}}.
 +
# '''{{Zone|Kunzar Jungle|}}''': The fourth claw can be found on a {{Monster|Spiritwracked Chokidai|}} in {{Zone|Kunzar Jungle|}} {{loc|-304|137|-411}} or {{loc|-742|-52|382}}.
 +
 
 +
3. '''{{Zone|The Feerrott|}}''': You must return to {{NPC|Grossh|}} and turn in the claws to update the quest.
 +
 
 +
== Nearly there ==
 +
 
 +
After you receive all parts of the weapon, go back to ''Grandfather [[Takk]]'' in '''[[Graystone Yard]]'''.  He builds a pre-version of the weapon and returns your [[Eye of Thalger]].
 +
 
 +
You have to go back with a group to '''[[Antonica]]''' to the instance "The [[Hidden Vale]]" (Group zone in).
 +
Kill all the ''"[[a darkened spirits]]"'' (level 80^^^heroic), then kill [[Shade of Sellok]] <The Dark Defiler>(level 85^^^ heroic).
 +
While fighting the Shade, he continuously spawns multiple "[[shrieking phantasms]]" (level 80 heroic).
 +
When the Shade is down to 25% health he will become invisible - use your [[Eye of Thalger]], which has a 45 second duration (unlimited charges), to see him - group members won't be able to see the Shade but can strike and cast on the mob while targeting through you. 
 +
Be aware that the Shade may appear to die only to return (still invisible to all but the [[Eye of Thalger]]). Your quest will not update until he is dead and if the quest doesn't progress when you think you've killed him it means you haven't done so yet. Recast the Eye and finish it.
 +
 
 +
Equip the pre-version of your weapon and click the altar to destroy it - you are now done with the legendary part of the quest.
 +
 
 +
{{translate}}
  
 
==Награды==
 
==Награды==
 
* [[Палица избавления (эпическое)|Палица избавления]] - Героическая версия
 
* [[Палица избавления (эпическое)|Палица избавления]] - Героическая версия
* [[Палица избавления (мифическое)|Палица избавления]] - Рейдовая версия
+
 
 +
==Эпическое задание==
 +
*[[Пробуждение палицы]]
 +
 
 
<BR>
 
<BR>
 
{{EpicWeapTLBottom}}
 
{{EpicWeapTLBottom}}

Версия 00:50, 21 декабря 2009

Предварительные требования

Героические задания

Стартер находится в тюрьме Себилиса. Поговорите с Террусом ( -73, -131, 122 ) /waypoint -73, -131, 122 для получения "Оборванной страницы заметок Терруса". Вы должны знать Сафирианский язык, чтобы иметь возможность поговорить с Террусом.

После разговора с Террусом отправляйтесь в Кунзарские Джунгли и возле Города Туманов убейте "уставшего духа" (бродит возле точки ( -429, 142, -833 ) /waypoint -429, 142, -833 для получения сундука с покрытым рунами камнем. Изучите камень для того, что получить задание "Спящий камень".

После того, как вы получите задание, направляйтесь в Руку Терена в Килонгских Равнинах и поговорите с Холленом, Сведущим в рунах. Он ожидает вас в Зале Убеждения ( 1973, 488, -709 ) /waypoint 1973, 488, -709.

Спящий камень: Видение Первого

  1. Отправляйтесь в Пермафрост и войдите в комнату Леди Вокс, после чего сразу поворачивайте налево и продолжайте идти пока не достигните комнаты с гигантскими статуями и столом с огромным рогом в центре, а в углу вы увидите табличку ( 172, 3, -394 ) /waypoint 172, 3, -394, которую нужно забрать.

(Для выполнения следующего шага вам потребуется знание Халасианского языка, а также навык Добычи руды 340+).

  1. Теперь вы должны починить ее. Отправляйтесь в Горы Батчерблока и поговорите с Граннином Медным кулаком ( -250, 211, -83 ) /waypoint -250, 211, -83, который затем попросит вас принести 10 пригоршней пирокластического песка, который добывается из руды в кунарке. Как только добудете все 10, возвращайтесь к Груннину. После того, как он починит табличку, изучите ее.
  1. Отправляйтесь в Осколок Страха и убейте Глаз Туле, с которого выпадет окутанный духом глаз. Подберите глаз и ступайте в Великий Фейдарк к мосту в местечке ( -53, -10, 71 ) /waypoint -53, -10, 71. Выберите себя в качестве цели и используйте окутанный духом глаз, чтобы очистить его и получить Глаз Тальгера.

Спящий камень: Кости пропащих

  1. Отправляйтесь в Ярсатские Пустоши и поговорите с покровительницей стаи духом волка Шул’да в ( 769, -21, 623 ) /waypoint 769, -21, 623 Eq2map.gif (не забудьте активировать способность ультрафиолетового зрения, правым щелчком по глазу Тальгера, чтобы увидеть дух волка). Шул’да даст задание - Спящий камень: Кости пропащих. Вам нужно освободить духов, возвращенных из мертвых в облике скелетов, в различных частях Кунарка. Чтобы освободить дух, убейте скелета и поприветствуйте духа, появившегося на его месте. Количество духов, которое вас попросят освободить всегда различно, но, по меньшей мере, необходимо убить по 25 скелетов в каждой локации. Порядок прохождения локаций не важен.

После освобождения достаточного количества духов возвращайтесь к Шул’де в Ярсатские Пустоши (не забудьте включить ультрафиолетовое зрение правым кликом по глазу). Она отправит вас поговорить с Холленом, знатоком рун, в Руке Терена, который, в свою очередь, попросит вас переговорить со стариком Такком из Булыжного Двора.

Спящий камень: Тени

  1. Идите в Антонику к Расколотому Долу. Кликните на камне, ведущем в зону, и выберите Скрытая Долина из списка доступных зон. Вы тут же окажетесь в зоне в компании 80-х героиков. Аккуратно убейте 6 духов (при должном умении они убиваются соло). Никаких других мобов убивать ненужно. Повесьте на себя невидимость и идите к центру каменного круга, выберите точку, где вы достаете до алтаря и рядом будет наименьшее количество мобов. Используйте заклинание "Духи", это снижающее ненависть заклинание, работающее по площади и одновременно усыпляющее врагов на 5 секунд, в этот момент кликните на алтаре. После, возвращайтесь к старику Такку в Булыжный Двор.

9. Graystone Yard: Grandfather Takk sends you on a mission to speak to three "True Spirits" (each with its own separate quest), but in order to get to them you have to reach their private spiritual plane. To do so you must find the altar to zone into "A Spiritual Pocket" somewhere on Norrath (See Each of the Following Quests for where those Altars/Spiritual Pockets Are). Grandfather Takk takes your Eye of Thalger while you are talking; you won't need it for next few steps. The next three tasks can be requested concurrently and completed in any order.

A Sleeping Stone: Dark Enlightenment

1. Everfrost: The first True Spirit is Hulgren, Spirit of Wisdom. His altar can be found in Everfrost at ( -225, 5, -353 ) /waypoint -225, 5, -353, near the stags and numbfoots.

2. Hulgren sends you to find an ancient tome located somewhere in Kunark. After killing the final name in Charasis: Vault of Eternal Sleep you will find the update (a large book) in the trap to the right (if leaving the room) of the chamber door. You must be able to speak Death's Whisper to pick up the tome. (*Note: You can harvest the tome without clearing the zone. On Nov 1, 2009, I went in and just cleared trash to the correct pit and got my update.)

3. After this you have to go back to the altar in Everfrost and report your success.

4 Go to the Kylong Plains and locate the rare quest node "a branch of spiritwood" which looks similar to an ordinary wood node, but will be labelled "a branch of spiritwood". To harvest the spiritwood, your foresting skill needs to be 340+. If you have a crafter level of 44 or higher, the node can be tracked using the Gnomish Divining Rod. (The rod may be purchased on the broker). Note: The Divining Rod MUST be used by the mystic; the node cannot be located via tracking by another character.

Known locations include:

  • In the woods near the Fens of Nathsar zoneline ( -1498, 14, -362 ) /waypoint -1498, 14, -362, ( -936, 40, -839 ) /waypoint -936, 40, -839, ( -1104, 11, -397 ) /waypoint -1104, 11, -397, ( -1606, 25, -570 ) /waypoint -1606, 25, -570 ( -805, 38, -347 ) /waypoint -805, 38, -347
  • Near Brakthyr's Post ( 280, 76, -924 ) /waypoint 280, 76, -924 and ( 320, 106, -1029 ) /waypoint 320, 106, -1029
  • ( -64, 31, -414 ) /waypoint -64, 31, -414
  • ( -164, 37, -388 ) /waypoint -164, 37, -388
  • ( 963, 49, -455 ) /waypoint 963, 49, -455
  • ( -262, 61, -27 ) /waypoint -262, 61, -27
  • ( -1684, 49, -231 ) /waypoint -1684, 49, -231
  • ( -23, 30, -683 ) /waypoint -22.80, 30.38, -682.59 Near Krassik Gateway

A Sleeping Stone: Restoring Valor

1. The Thundering Steppes: The second True Spirit is Rel'dekk, Spirit of Preservation. His altar can be found in The Thundering Steppes near ( 475, -1, 740 ) /waypoint 475, -1, 740, not far from the crater mine.

2. Rel'dekk sends you to Stormhold, to a special instance of the Tomb of Valor, The Defiled Tomb of Valor ( -14, -24, -43 ) /waypoint -14, -24, -43. Zone into the instance and kill the 8 defilers (level 80^^ heroics), the named Serrin Trelmist (level 82^^^ heroic) and click the 8 sarcophagi to complete the quest.

  • Any companions lower then level 80 will not be able to zone into the Defiled Tomb of Valor instance.
  • Invis before zoning in, otherwise the adds will attack members while you are still zoning.
  • Be aware that Serrin Trelmist heals himself every time he receives melee damage. Each melee hit heals Serrin for 2% of his health, use ranged and spell attacks to defeat him. The tank should turn auto-attack off (disengage the icon)and taunt only.
  • Serrin Trelmist is immune to root
  • Serrin Trelmist seems to cast a non-curable (no icon) charm that prevents affected characters from doing anything useful

3. Return to Rel'dekk. He then sends you to find "a stalk of earthvine" located in Kunzar Jungle, which randomly spawns in the zone. It looks like any other root node, but has a major sandy coloured dust cloud around it that is easy to see from distance. To harvest the earthvine, your gathering skill needs to be 300+. The Gnomish Divining Rod may be used to locate the node (min. crafting level 44). Note: The Divining Rod MUST be used by the mystic; the node cannot be located via tracking by another character.

Known earthvine locations and suggested order/route: Begin at Village sokokar stn either by flying there or by direct port by using the guild hall portal druid.

  • ( -26, 97, -336 ) /waypoint -26, 97, -336
  • ( 9, 119, -283 ) /waypoint 9, 119, -283
  • ( -200, 120, -600 ) /waypoint -200, 120, -600
  • ( -300, 150, -600 ) /waypoint -300, 150, -600
  • ( -258, 128, -724 ) /waypoint -258, 128, -724
  • ( -393, 144, -626 ) /waypoint -393, 144, -626
  • ( -55, 103, -588 ) /waypoint -55, 103, -588
  • ( 565, 65, -393 ) /waypoint 565, 65, -393
  • ( 685, 69, -565 ) /waypoint 685, 69, -565
  • ( 750, 36, -48 ) /waypoint 750, 36, -48 West of Jinisk

Go to Jinisk sokokar stn and fly to Murkdweller's stn.

  • ( 457, 0, 589 ) /waypoint 457, 0, 589

In the very likely event you don't find the earthvine on the first run, fly back to Jinisk, reverse the order by working back up the location list and repeat.

A Sleeping Stone: Great Beasts

1. The Feerrott: The third True Spirit is Grossh, oldest of the three. His altar can be found in The Feerrott at ( -609, -2, 158 ) /waypoint -609, -2, 158, near the Altar of the Four Canons.

2. Grossh sends you to gather the claws of four different creatures of Kunark:

  1. Karnor's Castle : The first claw can be found on a Spiritwracked Drolvarg in Karnor's Castle ( -136, -42, 52 ) /waypoint -136, -42, 52. It is to be found on the upper level in the furthest corner of the battlements.
  2. Fens of Nathsar: The second claw can be found on a Spiritwracked Sokokar in the Fens of Nathsar. (it roams between ( -2096, 43, 1518 ) /waypoint -2096, 43, 1518 and ( -2415, -84, 1437 ) /waypoint -2415, -84, 1437.
  3. Jarsath Wastes: The third claw can be found on a Spiritwracked Drake in Jarsath Wastes ( -2157, 204, 1442 ) /waypoint -2157, 204, 1442.
  4. Kunzar Jungle: The fourth claw can be found on a Spiritwracked Chokidai in Kunzar Jungle ( -304, 137, -411 ) /waypoint -304, 137, -411 or ( -742, -52, 382 ) /waypoint -742, -52, 382.

3. The Feerrott: You must return to Grossh and turn in the claws to update the quest.

Nearly there

After you receive all parts of the weapon, go back to Grandfather Takk in Graystone Yard. He builds a pre-version of the weapon and returns your Eye of Thalger.

You have to go back with a group to Antonica to the instance "The Hidden Vale" (Group zone in). Kill all the "a darkened spirits" (level 80^^^heroic), then kill Shade of Sellok <The Dark Defiler>(level 85^^^ heroic). While fighting the Shade, he continuously spawns multiple "shrieking phantasms" (level 80 heroic). When the Shade is down to 25% health he will become invisible - use your Eye of Thalger, which has a 45 second duration (unlimited charges), to see him - group members won't be able to see the Shade but can strike and cast on the mob while targeting through you. Be aware that the Shade may appear to die only to return (still invisible to all but the Eye of Thalger). Your quest will not update until he is dead and if the quest doesn't progress when you think you've killed him it means you haven't done so yet. Recast the Eye and finish it.

Equip the pre-version of your weapon and click the altar to destroy it - you are now done with the legendary part of the quest.

необходимо закончить перевод данной статьи


Награды

Эпическое задание


Это серия заданий для получения эпической и затем мифической версии классового Эпического оружия.

Вы должны быть 80-го уровня, чтобы начать выполнять эту серию заданий. Для получения эпической версии оружия вам понадобится выполнять задания максимум героического уровня, тогда как для получения мифической версии вам понадобится убить несколько эпических мобов, последний из которых находится в зоне Пик Виишан. При достижении 90 уровня вы можете выполнить задание Огненный самоцвет Подножия и получить предмет обстановки, оружие и специальное умение.


Предварительные требования

Героические задания

  1. {Спящий камень: Видение Первого
  2. A Sleeping Stone: Dark Enlightenment
  3. A Sleeping Stone: Restoring Valor
  4. A Sleeping Stone: Great Beasts

Эпическое задание

  1. Awakening the Cudgel

Награды


Это серия заданий для получения эпической и затем мифической версии классового Эпического оружия.

Вы должны быть 80-го уровня, чтобы начать выполнять эту серию заданий. Для получения эпической версии оружия вам понадобится выполнять задания максимум героического уровня, тогда как для получения мифической версии вам понадобится убить несколько эпических мобов, последний из которых находится в зоне Пик Виишан. При достижении 90 уровня вы можете выполнить задание Огненный самоцвет Подножия и получить предмет обстановки, оружие и специальное умение.