Обживаемся в Ро — различия между версиями

Материал из Энциклопедия EverQuest II
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «{{QuestInformation| timeline = Мадж'Дул| jcat = | level = Scales| levelmax = 60| diff = | szone = Мадж'Дул| patch = Desert of F...»)
 
(Прохождение)
 
(не показаны 2 промежуточные версии 2 участников)
Строка 8: Строка 8:
 
  patch    = Desert of Flames|
 
  patch    = Desert of Flames|
 
  prereq  = |
 
  prereq  = |
  start    = Поговрите с [[Рания|Ранией]] в одном из [[Дворы Мадж'Дула|Дворов Мадж'Дула]].|
+
  start    = Поговорите с [[Рания|Ранией]] в одном из [[Дворы Мадж'Дула|Дворов Мадж'Дула]].|
 
  next    =
 
  next    =
 
}}
 
}}
  
This quest is the quest given to players with kindly faction with one of the three courts in [[Maj'Dul]] to receive their gate spell to Maj'Dul, [[Call of Ro]].  
+
Это задание могут получить игроки, установившие теплые отношения (20000+) с одним из [[Дворы Мадж'Дула|Дворов Мадж'Дула]], чтобы получить умение, позволяющее телепортироваться в [[Мадж'Дул]] - [[Зов Ро]].  
  
 
==Прохождение==
 
==Прохождение==
#First and foremost you need to go into the Court building that you have kindly faction (+20,000) with, and find Raniyah. She is in the stairway going down to the bank. Talk with her and then find Dharr.
+
#Поговорите с [[Дхарр]]ом, которого можно найти в [[Мадж'дульский частный дом|Доме Дхарра]], вход в который находится в южной части [[Мадж'Дул]]а {{loc|-115|138|115}}.
#Speak to [[Dharr]] in a building in southern Maj'Dul. This is an instanced zone called [[Dharr's Residence]] at {{loc|-115|138|115}}.
+
#Убейте [[ша'ир-изгой|ша'ира изгоя]] (51^ соло) в зоне [[Зыбучие Пески]]. Его можно найти у [[Арена-под-Городом|Арены-под-Городом]] {{loc|-282|-103|-235}}.
#He will ask you to kill the [[Exiled Sha'ir]] in [[The Sinking Sands]]. He is found near [[the Undercity Arena]] at {{loc|-282|-103|-235}}.
+
#Вернитесь к [[Дхарр]]у. Вы обнаружите труп Дхарра, а рядом [[ша'ир-следователь|ша'ира-следователя]]. Убейте его.
#You then return to the Dharr in his room to find him being murdered by a [[Sha'ir Investigator]]. Kill his murderer.
+
#Поговорите с [[ша'ир-посланница|ша'ир-посланницей]] в Мадж'Дуле. Он появляется в Башне Луны, идет до арены и там исчезает. Одно появление начинается в 10 часов по игровому времени
#You must then speak to the [[Sha'ir Messenger]] in Maj'Dul. She spawns twice a Norrath day (one of the times being 12:00AM) at the Tower of the Moon NOTE: it appears this is a triggered spawn, try zoning in from The Sinking Sands a few times and running straight for the Tower of the Moon, she very regularly seems to be starting her path, unless she's very recently been spawned. {{loc|-155|177|-131|uid=26619}} and then patrols up past the arena {{Loc|-101|167|64|}} and finally to Champion's Court {{Loc|29|137|187|}}, where she despawns. She will tell you that you must attune the orb to four key places. These places are different for each character, chosen from a pool of locations. Known locations are:
+
#Ша'ир-посланница пошлет вас отнести сферы в 4 ключевые точки (задание автоматически будет обновляться при приближении к этим точкам). Эти точки случайном образом выбираются из следующих возможных:
#*Maj'Dul
+
#*[[Мадж'Дул]]:
#**Immerse the Orb in the Fountain in the Golden Scepter Courtyard in Maj'Dul: {{loc|93|149|-144}}
+
#**Фонтан в [[Золотой Скипетр|Золотом Скипетре]] {{loc|93|149|-144}}
#**Bring the orb into a tunnel in Maj'Dul {{loc|-135|140|80}}
+
#**Туннель {{loc|-135|140|80}}
#*Sinking Sands
+
#*[[Зыбучие Пески]]:
#**Immerse the orb in the spring water of the Oasis of Marr in the Sinking Sands {{loc|-1106|-204|55}}
+
#**Источник [[Оазис Марра|Озиса Марра]] {{loc|-1106|-204|55}}
#**Place the orb in a campfire beneath the Maj'Dul Plateau in the Sinking Sands {{loc|-139.69|-109.11|-41.34}}
+
#**Костер под Мадж'дульским плато {{loc|-139.69|-109.11|-41.34}}
#**Go to the top of a rock spire off the coast of the Sinking Sands: {{loc|-1328|-177|-1140}}
+
#**Вершина каменного шпиля на побережье {{loc|-1328|-177|-1140}}
#**Cavern beneath the Eye of Anuk in the Sinking Sands: {{loc|-657|-222|-1199}}
+
#**Пещера у [[Глаз Анука|Глаза Анука]] {{loc|-657|-222|-1199}}
#**Must place the orb in a campfire near the Oasis of Marr: In the Croc Hunter camp near the Croc Caves in the Sinking Sands: {{loc|-1242|-214|-296}}
+
#**Костер возле [[Оазис Марра|Озиса Марра]] {{loc|-1242|-214|-296}}
#**Place the orb in a campfire near the Oasis of Marr: Dervish camp in Sinking Sands at {{loc|-1241|-214|-295}}
+
#*[[Столпы Пламени]]:
#*Pillars of Flame
+
#**Высокая башня на острове джиннов {{loc|1573.91|-97.74|-63.61}}
#**Climb a tall spire off the coast of the Pillars of Flame: {{loc|1573.91|-97.74|-63.61}} at the Djinn island.
+
#**Гнездо Гарпии: заберитесь вверх по стене {{loc|706|-96|-1229}}.
#**Harpy's Nest in the Pillars of Flame: Up a climbable wall at {{loc|706|-96|-1229}}.
+
#**На землю у подножия [[Великий Бонсай|Великого Бонсая]] {{loc|152|-190|-1670}}
#**Touch the orb to the earth at the foot of the Great Bonsai in the Pillars of Flame: {{loc|152|-190|-1670}}
+
#**Маленький родник {{loc|249|-108|-676}}
#**Immerse the orb in a small spring in the Pillars of Flame: {{loc|249|-108|-676}} near the Sunstriders
+
#**Кузнечный Горн {{loc|62.7|-85.66|-742.21}}
#**Place the orb in a Blacksmith's Forge in the Pillars of Flame: {{loc|62.7|-85.66|-742.21}} at the Swiftrider camp. ''Note: this update can be a bit tricky; the back left corner of the forge (near the bucket) seems to be the only place to give an update''
 
#After visiting all four locations, you receive your reward.
 
  
 
==Награда==
 
==Награда==
*Умение, [[Зов Ро]]
+
*Умение [[Зов Ро]]
{{translate}}
 

Текущая версия на 18:37, 24 сентября 2011

Информация о задании
Категория в журнале Мадж'Дул
Уровень зависит от уровня игрока , до уровня 60
Сложность Соло
Стартовая зона Мадж'Дул еще (Desert of Flames)
Начало задания Поговорите с Ранией в одном из Дворов Мадж'Дула.
предыдущее:
нет
Панель навигации
Серия Мадж'Дул
следующее:
нет

Что означает эта информация?


Это задание могут получить игроки, установившие теплые отношения (20000+) с одним из Дворов Мадж'Дула, чтобы получить умение, позволяющее телепортироваться в Мадж'Дул - Зов Ро.

Прохождение

  1. Поговорите с Дхарром, которого можно найти в Доме Дхарра, вход в который находится в южной части Мадж'Дула ( -115, 138, 115 ) /waypoint -115, 138, 115.
  2. Убейте ша'ира изгоя (51^ соло) в зоне Зыбучие Пески. Его можно найти у Арены-под-Городом ( -282, -103, -235 ) /waypoint -282, -103, -235.
  3. Вернитесь к Дхарру. Вы обнаружите труп Дхарра, а рядом ша'ира-следователя. Убейте его.
  4. Поговорите с ша'ир-посланницей в Мадж'Дуле. Он появляется в Башне Луны, идет до арены и там исчезает. Одно появление начинается в 10 часов по игровому времени
  5. Ша'ир-посланница пошлет вас отнести сферы в 4 ключевые точки (задание автоматически будет обновляться при приближении к этим точкам). Эти точки случайном образом выбираются из следующих возможных:
    • Мадж'Дул:
      • Фонтан в Золотом Скипетре ( 93, 149, -144 ) /waypoint 93, 149, -144
      • Туннель ( -135, 140, 80 ) /waypoint -135, 140, 80
    • Зыбучие Пески:
      • Источник Озиса Марра ( -1106, -204, 55 ) /waypoint -1106, -204, 55
      • Костер под Мадж'дульским плато ( -140, -109, -41 ) /waypoint -139.69, -109.11, -41.34
      • Вершина каменного шпиля на побережье ( -1328, -177, -1140 ) /waypoint -1328, -177, -1140
      • Пещера у Глаза Анука ( -657, -222, -1199 ) /waypoint -657, -222, -1199
      • Костер возле Озиса Марра ( -1242, -214, -296 ) /waypoint -1242, -214, -296
    • Столпы Пламени:
      • Высокая башня на острове джиннов ( 1574, -98, -64 ) /waypoint 1573.91, -97.74, -63.61
      • Гнездо Гарпии: заберитесь вверх по стене ( 706, -96, -1229 ) /waypoint 706, -96, -1229.
      • На землю у подножия Великого Бонсая ( 152, -190, -1670 ) /waypoint 152, -190, -1670
      • Маленький родник ( 249, -108, -676 ) /waypoint 249, -108, -676
      • Кузнечный Горн ( 63, -86, -742 ) /waypoint 62.7, -85.66, -742.21

Награда

Информация о задании
Категория в журнале Мадж'Дул
Уровень зависит от уровня игрока , до уровня 60
Сложность Соло
Стартовая зона Мадж'Дул еще (Desert of Flames)
Начало задания Поговрите с Ранией в одном из Дворов Мадж'Дула.
предыдущее:
нет
Панель навигации
Серия Мадж'Дул
следующее:
нет

Что означает эта информация?


This quest is the quest given to players with kindly faction with one of the three courts in Maj'Dul to receive their gate spell to Maj'Dul, Call of Ro.

Прохождение

  1. First and foremost you need to go into the Court building that you have kindly faction (+20,000) with, and find Raniyah. She is in the stairway going down to the bank. Talk with her and then find Dharr.
  2. Speak to Dharr in a building in southern Maj'Dul. This is an instanced zone called Dharr's Residence at ( -115, 138, 115 ) /waypoint -115, 138, 115.
  3. He will ask you to kill the Exiled Sha'ir in The Sinking Sands. He is found near the Undercity Arena at ( -282, -103, -235 ) /waypoint -282, -103, -235.
  4. You then return to the Dharr in his room to find him being murdered by a Sha'ir Investigator. Kill his murderer.
  5. You must then speak to the Sha'ir Messenger in Maj'Dul. She spawns twice a Norrath day (one of the times being 12:00AM) at the Tower of the Moon NOTE: it appears this is a triggered spawn, try zoning in from The Sinking Sands a few times and running straight for the Tower of the Moon, she very regularly seems to be starting her path, unless she's very recently been spawned. ( -155, 177, -131 ) /waypoint -155, 177, -131 Eq2map.gif and then patrols up past the arena ( -101, 167, 64 ) /waypoint -101, 167, 64 and finally to Champion's Court ( 29, 137, 187 ) /waypoint 29, 137, 187, where she despawns. She will tell you that you must attune the orb to four key places. These places are different for each character, chosen from a pool of locations. Known locations are:
    • Maj'Dul
      • Immerse the Orb in the Fountain in the Golden Scepter Courtyard in Maj'Dul: ( 93, 149, -144 ) /waypoint 93, 149, -144
      • Bring the orb into a tunnel in Maj'Dul ( -135, 140, 80 ) /waypoint -135, 140, 80
    • Sinking Sands
      • Immerse the orb in the spring water of the Oasis of Marr in the Sinking Sands ( -1106, -204, 55 ) /waypoint -1106, -204, 55
      • Place the orb in a campfire beneath the Maj'Dul Plateau in the Sinking Sands ( -140, -109, -41 ) /waypoint -139.69, -109.11, -41.34
      • Go to the top of a rock spire off the coast of the Sinking Sands: ( -1328, -177, -1140 ) /waypoint -1328, -177, -1140
      • Cavern beneath the Eye of Anuk in the Sinking Sands: ( -657, -222, -1199 ) /waypoint -657, -222, -1199
      • Must place the orb in a campfire near the Oasis of Marr: In the Croc Hunter camp near the Croc Caves in the Sinking Sands: ( -1242, -214, -296 ) /waypoint -1242, -214, -296
      • Place the orb in a campfire near the Oasis of Marr: Dervish camp in Sinking Sands at ( -1241, -214, -295 ) /waypoint -1241, -214, -295
    • Pillars of Flame
      • Climb a tall spire off the coast of the Pillars of Flame: ( 1574, -98, -64 ) /waypoint 1573.91, -97.74, -63.61 at the Djinn island.
      • Harpy's Nest in the Pillars of Flame: Up a climbable wall at ( 706, -96, -1229 ) /waypoint 706, -96, -1229.
      • Touch the orb to the earth at the foot of the Great Bonsai in the Pillars of Flame: ( 152, -190, -1670 ) /waypoint 152, -190, -1670
      • Immerse the orb in a small spring in the Pillars of Flame: ( 249, -108, -676 ) /waypoint 249, -108, -676 near the Sunstriders
      • Place the orb in a Blacksmith's Forge in the Pillars of Flame: ( 63, -86, -742 ) /waypoint 62.7, -85.66, -742.21 at the Swiftrider camp. Note: this update can be a bit tricky; the back left corner of the forge (near the bucket) seems to be the only place to give an update
  6. After visiting all four locations, you receive your reward.

Награда

необходимо закончить перевод данной статьи